Husläkarmottagingen.

Ja, imorse var jag ner till husläkaren för att jag hostar och är så jävla snuvig ch så.. Tog massa olika tester, bland annat för diabetes och pollen allergi. Han trodde inte att jag var förkyld, för han lyssnade på lungor och titta i svalget och så och allt såg bra bra :) Så, han skrev ut allergimedicin som jag började ta idag då. Än så länge har den ju inte hjälpt ett skit.. Så jag hoppas att den börjar hjälpa snart för jag tror seriöst att jag håller på dö :P

Nu har jag även börjat äta concerta igen, så nu ska jag väl börja få ordning på mitt huvud och ha lite konsentrations förmåga :P Annars idag har jag vart lite smått grinig på de mesta, jag vet inte varför men alla måste väl få ha sånna dagar, kanske är det för att jag inte är helt kry som jag är irriterad. Men aah.. Vem vet :P

Ikväll ska jag kanske hem till Sebbe, min blivande man xD Får se vad som händer där :)

Men just nu är jag hemma hos mamma och ska snart äta middag, så det är ju top notch! :)

Ajaaa hare jääävligt nice! :)

P&K Michilicious

Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Malin

du fick träffa mig ;)

2011-04-21 @ 18:23:08


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0