I think im high!

Janååå kanske inte hög.. Eller jo, jag är hög på kärlek och massa annat. Det känns verkligen som att livet rullar på nu och det är riktigt skönt. Nu är jag hemma hos Roine i Trosa och vädret är på topp! Synd bara att vi är i hans mörka sovrum ;P Hahaha

Nu klagar han på att jag går långsamt också! Vilken jävel!! Aah, men som sagt va, gårdagen var riktigt nice. Hände iof inte så mycket men Roine tvingade i mig mat så jag åt något vettigt för första gången på typ 4 dagar. :P

Men men, det ser ut som att v kommer fira valborg hemma hos hans mamma och det kan bli mycket trevligt :)

Det var nog allt för tillfället, jag känner att jg måste attackera min blivande man nu! :D Haha

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0