Min dröm..

I natt hade jag en jätte konstig dröm.. Kommer inte ihåg exakt hur den börja eller när i den jag vaknade upp.. Men jag, mamma, fredrik och mina 5 syskon var på Gotland på någon minisemester, det var i nutid, för jag skulle börja skolan om ett visst antal dagar. Jag fick ett brev om att jag hade blivit polisanmäld för att jag hade gjort slut med danne. Min förra bästa kompis Cristin var också med och även hennes mamma. Eler dom dök upp där mitt i alltihopa, med en liten flicka. Hon kanske var runt 7 år. Hon var verkligen jätte jobbig.. Och i polisanmälan så stod det att om jag inte höll mig i shack(stavning?) så skulle jag hamna i fängelse. Och den här flickan var där för att reta upp mig så pass mycke så att jag då skulle göra något olämpligt..

Vi bodde typ på en brygga, det såg lite ut som mumin mammans och mumin pappans badhus. Och sen var de liksom en strand runt och jätte fint och så.. Och en dag kom den där lilla flickan fram till mig och börja klänga på mig och bita mig och jag bad henne att sluta flera gånger men hon gjorde inte det.. Så jag kasta i henne i vattnet och precis då kom min minsta syster Alice, så för att det inte skulle se fel ut så kasta jag i henne också.. Och då mitt i alltihopa så var mina kusiner Jessica, Hanna och Jens där också.. Så alla mina syskon, inklusive jag, mina kusiner och den där jobbiga flickan badade.. Men då visade det sig att hon inte kunde simma.. Så hon började klänga på mig ännu mer så jag hamnade under vattnet och då kunde jag givetvis inte andas.. Så jag får loss henne på något sätt och kommer upp till ytan och skriker "va faaan gör du ungjävel? Om du ska dränka mig så får du fan komma med i fallet." Så hon pressar ner mig igen och då drar jag ner henne.. Och när jag såg paniken i hennes ögon så simmade jag upp med henne till ytan. Då såg jag att någon hade dragit av Alice hennes flytpuffar som hon hade runt armarna, så hon plaskade på som fan för att hålla sig uppe, så jag simmade snabbt bort till henne och tog tag i henne och började simma in mot land.. Då kommer den där jävla ungen igen och försöker få ner mig under vatten ytan.. Men då på något sätt lyckades jag kasta iväg henne en bra bit så jag hann simma in till land.. 

Jag gick upp med Alice till mamma och lämnade tydligen alla andra ungar i vattnet. Och då kom ungjäveln igen och då fick jag bara nog, så jag drar tag i hennes hår och ska gå och lämna henne till Carina (cristins mamma) men då säger hon att det är inte hennes unge. Och då frågade jag vart hon kom ifrån men det var ingen som visste.. 

Sen hände det massa andra konstiga saker också som är lite diffusa som jag inte riktigt kommer ihåg. Men det hela slutar med att ungen är spårlöst försvunnen och någon försöker ge mig skulden för att hon är borta.. Ibland är det fan bra konstigt vilka jävla drömmar man har alltså! 

Aja :) Kanske skriver sen igen :)

P&K Michilicious 
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Men huuuuuuuaaaaaa!!! Ja drömmar kan verkligen vara knäppa och konstiga :(

2011-04-20 @ 18:58:25
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0