Något nytt

Okej då testar vi något nytt.. Jag ber om ursäkt i förväg över att de inte kommer bli några rader mellan de jag skriver eftersom jag är inne och skriver på en IPad och de går typ inte att få mellanrum då.. Men vi får väl se :) > > Just nu sitter jag hemma hos Olivia och JP med Marie. Är barnvakt åt lille Vendel som ligger och sover. > Idag var jag till frissan klippte av ca 3 cm och färgade håret så nu är de så kopparrött som jag vill ha de. Är super nöjd :) på onsdag ska jag och mamma till Skövde för att gå på ett förbesök i skolan, så jag får se hur de ser ut och så.. Kommer förmodligen få ett startdatum då också.. Ska bli så jävla kul! Så i januari typ så är själva skolan klar och då kommer jag kunna börja som lärling och tillslut är jag färdig plattsättare :) > > Mja, men nu ska jag fortsätta leka med den här lilla saken xD ber än en gång om ursäkt ifall de inte blev några mellanrum i de här inlägget. > P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0