Kärlek!? :O

Idag är en nydag och gårdagen historia.. Så är det alltid.. Det börjar en ny dag, man tittar tillbaka på gårdagen undrar vad man kunde ha gjort annorlunda och hur morgondagen kommer att bli.. Eftersom att jag inte är personen som planerar så blir det alltid som de blir.. Är sämst på att planera jag flyger med vinden, flyter med ån.. Jag är en person som gillar att upptäcka, men ändå att bli upptäckt..

Igår var jag hög typ hela dagen, det är väl de negativa med att inte trappa upp en medicin.. Utan man hoppar direkt in i en dos, då blire som de blir.. :P

Idag ska jag och Marie till Arninge, vi ska in på apoteket och hitta något som kan lindra min hosta sen ska vi köpa lite saker inför morgondagen :) Då blire knytis hemma med familjen Wiklander, blir nog jätte trevligt :)

Hmm, finns en sak som snurrar i mitt huvud.. Tankar om en person, känslor som jag inte kan förneka hur mycket jag än försöker.. Jag är lite av en attetionwhore när det gäller kärlek, jag gillar uppmärksamhet och jag vet inte hur jag ska få de av den här personen.. Vet inte vad jag ska göra liksom.. Jag får klä av mig naken och dansa.. Haha nej men seriöst, vet inte vad jag ska göra.. Men han har sagt till mig att han gillar min ena sida mer än den andra.. Han gillar min smarta sida mer än min flummiga och det svåra är att få ihop dom till en enda sida.. Att hitta balansen mellan dem.. Men nu när jag börjar käka concerta så kommer det nog förändras så att det blir en ganska bra balans mellan dem. Så var det i alla fall sist jag käkade de :)

Men det är så otroligt, det har funnits en person förut som jag verkligen har vart kär i.. En person som jag alltid kommer ha känslor för, han kommer alltid finnas i mina tankar och i mitt hjärta, det är en person som har satt spår i mitt liv en person som jag har oändlig tacksamhet till och alltid kommer älska. Och personen som jag nu.. Tro det eller ej, är betuttad i är likadan.. Han har satt djupa spår i mitt hjärta, tankarna snurrar kring honom. Jag vill inte att han ska försvinna ur mitt liv, även om det slutar med att vi bara är vänner. Han är en otrolig människa, med en egen personlighet.. Han liknar inte på någon annan jag känner.. Eller jo, han liknar mig i sättet..

Jag har aldrig egentligen trott på det här med själsfrende.. (stavas de med e eller ä?) Men alltså, ibland är det som att jag vet vad han tänker, att jag känner honom bättre än vad jag känner mig själv.. Att jag hittar mig själv i honom.. Enligt grekiska mytologin föddes människan från början med 4 armar, 4 ben, 1 huvud med 2 ansikten.. Och när jag var nere hos honom så kunde vi ligga i soffan ihop krupna, nästan inlindade i varandra och han började klia på mitt ben, jag frågade honom vad han gjorde och han svara "det kändes som att det kunde klia där.." vilket det gjorde också.. Det är liksom helt sjukt.. Alla plan bara klickar med honom och det känns helt sjukt att säga det också.. Jag är inte personen som blir beroende av andra, jag är jävligt självständig.. Men Roine, du gör mig galen! På alla sätt som går att göra en person galen på!

Du kan göra mig så förbannad att jag bara vill slå ihjäl dig.. Du gör mig så glad så att det känns som att jag rökt på i flera, flera, flera timmar efter varandra. Du gör mig trött för du är en ansträngande människa, du gör mig pigg för att du har sån energi som strålar ur dig! Du kan såra mig med ett enda ord, samtidigt som du skulle kunna lyfta upp mig ur vilken svacka som helst med ditt leende. Du är en drog, en drog som jag behöver. Varesig det är genom vänskap eller kärlek. Du är en underbar person som jag har haft turen att träffa.

"Jag är svag för dig, för du gör mig stark. Du är bra för mig, ändå förstör jag allt. Du har sönder mig, fast du gör mig hel. Det känns så rätt, även om allt som vi gör blir fel. Jag är slav för dig, jag gör vad som helst allt för att va med dig, kan aldrig dra en gräns. Jag har tappat greppet, vet inte in och ut. Vi kan ha trampat snett men de här är sinnessjukt. Jag vill älska dig, å jag vill slå ihjäl dig. Men jag har fastnat i ett beroende som håller mig fången för du är knark. Jag behöver mer fastän du förstör mig helt. Jag kan lämna dig nu, men ingen kommer nära nog att kännas som du!"

Jag vet verkligen inte in eller ut.. Inte när de gäller dig.. Jag vet inte vart jag har dig. Och det är de jobbiga i det hela. Du vet vart jag står och vad jag tycker. Men nu är allt upp till dig. Du vet att jag har sagt att jag kommer lämna dig först när du ber mig att gå. Och visst, jag har sagt det till andra. Men den här gången menar jag de som aldrig förr. Jag struntar i om vi slutar som vänner. Bara du finns där vid min sida. Vi ska ju som sagt va ta över jorden. Och är det som jag tror att det är, så är du min andra halva. Den som har den andra vingen, den som gör att jag kan flyga. Och det betyder att vi är starkare tillsammans! Och kom ihåg!

Du är vacker som du är, du måste vara som du var. De är knappast fel på dig, de är fel hur världen är idag. Knyt båda nävarna och fokusera på något bra, för innerst inne vet dom om att dom har fel och att du är underbar!

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0