Valborg!

Ja, idag är det ju valborg.. Sista april. 9 dagar till skolan börjar.

Idag ska jag och Roine hem till hans mor&co för att fira valborg. Säger man så? :S

Aah, annars händer inte så mycket. Roine goes bananas för att det knappt finns något nikotin i huset.. Och ja, jag klättrar på väggarna och är gring. För lite sömn, för lite mat och nervös inför skolstart.. Men aah, det kommer nog gå as bra. Får sova ut när jag kommer hem och maten går inte att göra så mycket åt eftersom jag inte kan äta så mycket :P Haha

Aja nu ska jag typ.. Försöka få den där mannen att le lite.

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0