Allt och inget :)

Ja, man kan ju bli gråhårig för midre.. Hahah xD Vet inte vad jag ska säga egentligen, som vanligt..

Men ibland funderar jag över varför killar inte är så rakryggade som de vill vara. Varför de säger en sak men menar något helt annat, varför de kör med massa fula spel.. Varför de ljuger för att inte såra?

Killar, killar, killar.. Sanningen kommer ALLTID fram. Och tro mig! Det gör ondare när den kommer fram efter alla lögner än om ni hade sagt de med en gång!

"tycker vi något så säger vi det med en gång, vi snackar inte skit.." Bladibladiblaaaah! BUUUUULLSHIT! Jag bor i en studentkorridor. Vi är 35 pers som bor här.. Av dom 35 personerna så är 34 st killar. Och det är så JÄÄÄÄVLA mycket skitsnack till höger och vänster.. "aah jag gillar inte honom, han är falsk och blablabla" 5 sek senare kommer den omtalade personen där alla sitter "aaah hej kompis hur är det?" Inte falska.. TJOHEJDU!!

Killar och tjejer är precis likadana.. Bara att tjejer kan läsa socialakoder och förstår när någon vill att man ska backa och dylikt. Sen att vi inte alltid gör det är en annan sak.. Men annars så är vi precis lika elaka och jävliga!

Jag har sagt många gånger att jag trivs ganska bra som ensam tjej på boendet.. Men ibland skulle det vara rätt skönt att ha en tjej till här. Någon man kunde snacka med. För det finns saker man inte vill prata om med killar.. Typ som.. Ja, killar! Jag vill ju inte sitta och snacka med en kille om en kille och vad jag tycker att killar har för problem. Det är klart som fan att killen jag snackar med tar den andra killen i försvar..

Som nu när jag blev dumpad, jag hade typ dött för att ha en till tjej här.. Som jag då kom överens med. Om jag inte gjorde det så är de ju skit samma.. För vissa saker vill man verkligen inte ta upp som tjej med en kille.

Jag tycker att killar är falska och jävliga.. Och jag kan ju inte direkt säga att min uppfattning om killar har blivit bättre av att bo här. Sen att det finns undantag är en annan sak. Givetvis finns det några jag litar på och så, men fortfarande ingen som jag kan snacka om allt med.

Och det mest patetiska är de att när en kille säger "vi kan väl vara vänner" så säger han egentligen "hoppas du förstår att jag inte egentligen vill ha med dig att göra men kan umgås med dig om det gör de lite lättare för dig.. För jag tycker inte om dig och jag vill faktiskt aldrig mer se dig.." Joooo men givetvis vill jag vara vän med dig, för jag tycker inte alls att det gör ont att du har dumpat mig, din dumma jävel!

Men, visst.. Vänner låter bra. Får väl bara se om de funkar eftersom han inte ens vill prata med mig :)

Som ni kanske märker är jag lite sur.. Och vet ni vad? Det är jag glad över.. För då slipper jag sitta och grina och fundera över om jag hade kunnat göra något annorlunda och ifall det var mitt fel för att det tog slut och bla bla bla.. Jag skiter i det.. Jag kan inte säga att jag inte bryr mig.. Det gör jag. Och som jag sagt en miljon gånger innan kommer jag förmodligen alltid ha käslor för honom. Men finns inget att göra, så varför må dåligt? Ilskan är lättare att hantera och försvinner mycket snabbare..

Aja, nu har jag lättat mitt hjärta. Kommer förmodligen hem på torsdag någon gång.. Bara så att ni fuckers i sthlm vet..

PEACE Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: DTE

Vet av egen erfarenhet att de är svårt att prata direkt efteråt menar tog mig ca 1 år innan jag prata med mitt ex igen. Första hon sa va i stort sätt "Vrf har du inte hört av dig tidigare?"



De är en rätt befogad fråga. Nu är ju jag dock den som jag reagerar rätt starkt när jag väl blir sur, sårad eller bara allmänt pisst of ^^.



Men det blir värre när känslor är med i leken "det blir mycket tätare in på". Jobbigare att hantera osv, egentligen ge det lite tid å se vad som händer. Hur som helst så "ta hand om å se efter dig sj i första hand" :)

2011-08-21 @ 21:20:43


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0