Jag orkar inte!!

Jag orkar inte må som jag gör, jag orkar inte ha det så som jag har det.. Varje dag går jag och håller all jävla ångest inne och sen när jag är själv så kommer tårarna och ångesten.. Jag orkar inte ha det så här.. Jag gör verkligen inte det.. Allt går åt helvete och jag är ett helvete!

Allt jag tar i blir till skit och vad jag än gör så blir det fel. Jag sabbar allt som kommer i min väg och jag har inga riktiga vänner!

Jag är så förbannat less på att jag ska finnas där, stötta och lägga energi på personer som inte bryr sig ett skit om mig när jag mår skit. Jag ORKAR inte!

Jag mår inte bra, inte för 5 öre.. Och jag vill bara fly ur min kropp och ta en liten semester från livet. Jag vill inte dö, absolut inte! Jag vill bara bort!

P Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: ?!

En gång hade du en sådan vän. En vän som gjorde allt för dig,

En vän som älskade dig så djupt, en vän som alltid kommer minnas, en vän som aldrig kommer sluta fråga sig varför? En vän som aldrig riktigt kommer sluta fälla en tår då o då, en vän som aldrig kommer glömma varken de bra eller de dåliga stunderna.



Den vännen kommer aldrig att glömma den del av hjärtat den gav, bara försöka lindra smärtan med att gömma de kännslor som finns kvar, men aldrig glömma...



Personer som inte klarar av en o då menar jag hela personen är inte riktiga vänner och borde heller inte behandlas som de. Och de förtjänar inte att kalla sig någons vän...



Håll huvudet högt så som jag vet att du kan.... De ändast de sällsyntaste blommor som till slut blommar ut fullt...

2011-08-15 @ 22:11:47
Postat av: DTE

Det är bättre att bara släppa ut de. Kompisar som stannar trots det och bryr sig dom är riktiga kompisar :).



Kämpa på! :)

2011-08-16 @ 02:04:33
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

<3 Man måste tillåta sig att få må dåligt mitt lilla <3



Snart ses vi och då ska vi kramas och bara prata strunt <3

2011-08-17 @ 19:27:16
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0