Det kan ju inte bli värre :P

Godmorgon alla :)

Idag är jag riktigt trött.. Förstår inte varför, eller jo.. Jag har nog inte sovit ut ordentligt och sen är det ganska grått och trist väder ute..

Idag ska jag och Danne laga hans bil.. Jag frågade honom varför han ville ha med mig och då svarade han "moralisktstöd och ett par extra händer." Jaja, tänkte jag.. Så idag blir det på med arbetskläderna som förmodligen kommer vara lika fina nu som när jag kommer hem.. För känner jag Danne rätt så blir han som mig i köket "flytta på dig, du är ivägen.." "NEJ, jag vill INTE ha din hjälp".. Fast iof så är inte det här med bilar kanske helt och håller hans rätta yrke.. Visst att han har hållt på med bilar och så.. Men han är ju inte direkt en bilmekaniker..

Men men, hur det går återstår att se.. Det kan ju inte bli värre än vad det redan är :P För helt ärligt är jag livrädd för att sitta i hans bil.. Det är som att sitta i ett kinderägg.. När du som minst anar det får du en överraskning och det är inte säkert att du alltid gillar vad du får :P

Hmm, nej men om man skulle blunda några minuter till eller kanske käka frukost.. Ah, men ha en bra dag i alla fall. Det ska jag försöka ha genom gäspningarna.. :P

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Ewa och tomtenissorna

Hahahahaha "som att sitta i ett Kinderägg"



Hahahahahahahaha

2011-02-04 @ 08:31:14


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0