Spänningen stiger..

Idag har jag vart med min mor runt i Täby en sväng. Vi har pratat massor om olika saker.. Och har haft en riktigt trevlig dag.. Sen begav vi oss hem till henne och satt där och fikade med min syster Nadja.. sen kom även Nadjas tvilling Nathalie hem och då vart det fart i huset.. :P Hahaha

Sen åkte jag hem och började tvätta.. Haha mycket intressant dag idag. xD

Men alltså en grej jag inte förstår är att jag har så jäkla ont i mina ben.. Det värker liksom från knäna och ner.. Och ryggen är helt kaijko den med.. Men men, det går nog över när man som minst anar det..

Snart är det måndag = snart åka till Degerfors.. Ska bli så skönt att komma bort till ett ställa man aldrig har vart på och träffa lite nytt folk.. Ska bli jätte skönt verkligen!!

Aah.. Men det var allt för nu..

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Ewa och tomtenissorna

Hahahahahaha Ja Nathalie kan vara en riktig "vilde" hon :)

2011-02-25 @ 19:43:58


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0