bajs? Kanske inte!

Idag har det vart en riktigt jobbig dag.. Ångest och irritation.. Inte okej.. Är näst intill helt tom på energi.. Och det är inte kul..

Nu ikväll ska jag, Danne och min syster Nadja till IKEA.. Får väl se om man hittar något idag eller om vi bara tittar och skriver upp vad saker och ting heter som vi ska ha! :)

det var allt.. Orkar inte skriva mer..

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Ewa och tomtenissorna

NU mitt hjärta måste du hitta en strategi för att samla ny energi <3

Jag bokar in onsdagen och då åker du och jag till Plantagen och Chilli! Där går vi bara och suger in massor av energi <3

Kram

2011-01-17 @ 07:15:57


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0