Gott nytt år.. Eller fortsättning eller fuck it!

Hmm ah men visst, det är nytt år = Nya bekymmer, besvär, äventyr, ångestanfall och massa annat skit.. Det är även bara ett år kvar innan jorden då ska gå under.. SPÄNNANDE! Gårdagen spenderades ute i skogen med massa människor, det var väl sådär halv kul egentligen, alla var väl lite små sura nu och då.. Men mesta dels var det väl trevligt. :)

En hel del alkohol gick åt.. De mesta sjönk väl ner i min strupe.. Och jag kom även på hur det kommer sig att jag tål så mycket alkohol.. Det beror på min dåliga festblåsa, för jag sitter fan på toan och pissar efter nästan varje grogg, cider, shot, ja vad som helst.. Hahahaha så jag hinner väl pissa ut de mesta innan det riktigt hinner runt..

Hmm, aah.. Idag mår jag i alla fall prima, som alltid efter en fest.. Jag har ju även turen att aldrig bli bakis, det är skit skönt faktiskt.. Danne mår också faktiskt bra idag.. Kanske för att han inte drack igår då han fick ganska ont i sin mage.. Inte bra de.. :/ Hmm, förkyld är han också.. Stackarn!

Men idag händer de fan inte mycket, ska väl hjälpa Linda att städa upp lite här och sen får vi väl se vad som händer. Jag och Linda har värsta pakten mot alla snubbarna här ute.. Eller aah, inte mot Roine, för han är snäll och hjälper till.. Ah, om han inte äter alltså xD Hahaha

Egentligen är jag ganska grinig idag.. Egentligen vet jag inte varför, men jag har lite irritation i kroppen som skulle behöva komma ut.. Men jag vet liksom inte om jag orkar ta upp allt.. Så jag kanske pressar lite till och ja, tillslut så kommer ju bomben att slås ut.. Och aah, jag tycker nästan synd om den personen de går ut över xD hahaha, njaa okej.. Jag vet ju vem jag är förbannad på, så det får ju gå ut över den personen.. men men ..

Hmm, nej nu ska jag ta och vara lite social.. Eller kanske äta något.. Igen.. :S Men ha ett fucking bra år nu ffs! :)

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0