Inte bakis.. NICE!

Ja men god morgon människor, som ni vet var jag på fest igår hos Dannes syrra Annika. Det var as kul! :) Gick inte åt så mycket alkohol från min sida och speciellt inte från Dannes sida. Jag drack 6 xide och 3 breezer. Danne drack bara 2 breezer sen tappade han supa suget och var bara social istället :)

Idag mår jag prima, det är så underbart att vara mig :D Jag har aldrig vart bakis och är alltid hyffsat pigg såhär dagen efter.. :) Skit nice! Meeen, vem vet, en dag när jag vaknar kanske jag får känna på hur det känns att vara bakis.. Men jag kan ju inte säga att det är en stor önskan precis..

Igår var första gången på länge som jag drack, måste nog säga att det är tack vare Danne som jag inte dricker så mycket längre.. Förut var det ju i princip varenda en helg. Och MYCKET alkohol som slank ner i kroppen! Uscha uscha.. Måste väl kanske säga att jag saknar lite att vara en partyprinsessa.. Men det behöver ju inte bli överdrivet heller..

Hmm, nej idag ska vi åka hem från södertälje, förmodligen ganska snart också.. Så sen får man väl se vad som händer. Kanske via mamma en snabbis och kolla på gardinerna som hon har beställt åt oss :)

Aah, det var allt för nu..

PEACE

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0