jobbiga lilla jag

Jag är en jävligt komplicerad människa.. Så långt ifrån perfekt man kan komma. Ibland blir jag sur för minsta lilla och ibland förstår jag inte ens själv varför jag blir sur. Mitt mellan namn är manipulativ. Jag får oftast min vilja igenom och det är så långt man kan komma ifrån bra som möjligt. Ibland blir jag sur för en skitsak och sen blir jag mer sur på mig själv pga att jag har blivit sur från första början. Det tar över ett år innan en människa kan säga att den förstår sig på mig. Till och med över 2.. Jag har levt mitt liv i 20 år och jag förstår mig fortfarande inte på mig själv.

Ibland rent ut sagt hatar jag mig själv och jag är så långt ifrån stolt över mig själv man kan komma.. Jag lider med personer i min närhet som ska behöva genom gå all jävla skit innan dom har fått en uppfattning om hur jag fungerar. Det spelar ingen roll hur mycket jag försöker förklara vem jag är, det kommer ändå inte hjälpa dig.

Det finns bara ett fåtal människor som faktiskt känner mig och dessa personer har antingen vart med i mitt liv från start eller över 5 år..

Jag är ingen lätt person och jag släpper inte in vem som helst, hur som helt.. Jag är väldigt hemlighetsfull om mina känslor om saker och ting och säger ofast aldrig vad det är som stör mig. Oftast för att jag själv inte vet det.

Jag ber om ursäkt för att jag är komplicerad, jag jobbar på att bättra mig.. Jag hoppas att jag inte förlorar personer som jag tycker om pga den jag är och jag kommer kämpa på för att jag ska bli lättare..

Förlåt Daniel för alla fel jag gör.. Det är inte min mening.. Gillar dig otroligt mycket!!

(anledningen till det här inlägget är för att jag får ur saker ur mig bättre i text än i ord.)

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Sebbe

Vet precis vad du menar. Man får se det positivt, har aldrig haft så roligt med någon kompis som jag haft med dig, det väger med råger upp till dina dåliga sidor :P

2011-01-08 @ 15:25:22
Postat av: Ewa och tomtenissorna

Ja jag säger som Sebbe, du är en fantastiskt rolig person men oxå som du själv säger, du är en aning svår att förstå <3

Jag älskar dig precis som du är och du har lärt mig MKT genom våra år tillsammans <3

2011-01-08 @ 18:47:24
Postat av: Malin

De är bra att ventilera sig min tvilling. Vi har alltid sätt så lika ut storlek kropp ålder ja allt :) o många fler år blir de söta du!

2011-01-08 @ 19:27:15
URL: http://mali.blogg.se/


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0