lalalaah

Som sagt va händer det inte så mycket ikväll.. Grabbarna grus sitter och stirrar på en film och jag sitter med men har datorn i knät. Måste säga att jag har vart ganska duktig.. Suttit och kollat efter jobb och gardiner och dylikt till lägenheten. As nice!!

Men i alla fall, jag hittade ett jobb som lät jävligt trist. Barnflicka till en familj i Djursholm.. Dom hade två övriga villkor.. Det ena var att man skulle kunna följa med på utlandsresor.. Och det lär ju jävligt trist. Hahaha! Iof följer man ju med för att ta hand om deras tre söner. men ändå!?

Hmm, nej jag funderar seriöst på om jag ska unna mig lite glass eller om jag ska låta bli! Jag tror faktiskt att det lutar åt att låta bli. Ska ju på bio imorgon och då lär det väl bli lite godis.. Så, aah!

Hmm, nej nu ska jag fortsätta glo på gardiner och liknande.. Nu i nästa vecka får vi åka och hämta matbord + stolar och tvbänk.. Så det blir niiice.. Även fast det är drygt 3 månader kvar, men det är väl bra att förbereda :D

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0