Människor och deras jävla dubbelmoral!

Ni som följt bloggen från start vet att jag startade den för att skriva av mig i mina ångestattacker! Idag är det dags för att göra ett lite argsint.. För jag är ganska irriterad på en hel del människor som lever med någon jävla dubbelmoral. Säger en sak men kan inte leva efter det själva.. Och sen vet jag inte hur mycket man ska orka ta.. Eller om man ska skratta eller gråta.. Och då inte gråta för att jag själv känner mig sårad utan mer för att jag tycker så jävla synd om dessa patetiska idioter..

Jag ska inte säga att jag är oskyldig.. För jag är så långt ifrån oskyldig man kan komma.. Man är inte ensam om att bråka med någon.. Men jag står (oftast) alltid upp för de jag säger.. Och jag är inte rädd för att säga vad jag tycker och tänker heller.. Jag skiter seriöst i vem som läser det här och vilka som tar åt sig.. Ni får väl ta åt er allihopa om ni så känner för de.. Men ha då för fan i åtanke att allt här i världen inte kretsar kring er.. Och vissa som kommer ta åt sig har jag inte ens tid och lust att lägga energi på!!

Jag förstår bara inte varför man säger en sak.. Att man vill att en person ska göra vissa saker på ett sätt men sen aldrig klarar av att göra de själv.. Varför ska jag anpassa mig, acceptera och vara förståeende när man inte får de tillbaka? Varför ska jag ta skit från obetydliga människor som inte vet ett skit om mig för att de inte har haft viljan till att lära känna MIG? Varför ska jag förlåta, acceptera och förstå när vissa människor inte ens kan skicka iväg ett sketet jävla sms? Varför ska jag tro att vissa är mina vänner när dom egentligen bara vart där för att få gotta sig i min sorg för att själva få må bra?

Nej, jag kan helt ärligt säga att när nyheten jag besitter kommer ut så kommer jag vilja se minen på varenda en jävels ansikte! Jag kommer vilja se deras ansiktsutryck och se deras sorg eller hur förnedrade dom är.. Jag kommer vilja se ilskan och JAG VET att de kommer trigga! Och helt ärligt.. Jag är i sinnes balans. Jag är bara lite irriterad, vilket är mänskligt.. Och jag skiter blanka fan i vad folk tycker och tänker om mig och hur jag är, eller vad jag säger och gör.. För passar det inte, FINE!!

Just nu längtar jag bara tills jag och Daniel får en lägenhet och tills jag kan knäcka ur mig min nyhet.. :) Och tack vare Daniel har jag lärt mig att vissa personer faktiskt är värda mer än andra.. Personer som försöker få en att må dåligt är ingenting att ha.. Så ni kan ju ha det i åtanke.. :) För ni kommer inte lyckas! Jag är lycklig, jag mår prima.. Jag är förälskad och längtar efter att få se vad framtiden har för mig och Daniel!!

Sen älskar jag min underbara mamma som alltid finns där! Som fått mig att inse att man ska vara glad. Och att man vinner fighter bäst om man fortsätter vara glad! :)

Nej nu ska jag ta och sova.. See you fuckers!

// Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Ewa och tomtenissorna

Du och Daniel är finast tillsammans!

Och jag är så glad att ni funnit varandra <3



Kram

2011-01-02 @ 22:08:25
Postat av: Jennifer, mamma till Lukas och Leiah

Jag håller med, dubbelmoral är duktigt irriterande. men skit i dessa idioter, finns bättre saker att lägga energi på :)



Jag är nyfiken på nyheten, du kan inte skvallra lite för din syster ;)? Hehe skoja. Men det är bra att du har hittat daniel, han verkar göra dig gott :)



Kram och gott nytt år

2011-01-03 @ 08:49:04
URL: http://ettuddanamn.blogg.se/


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0