Ooohlalaah!

Igår var en rätt rolig dag, danne, jag, roine och nadja var och luffa runt.. Sen var vi alla hem till mig och vi alla sov i mitt rum. Haha jag och danne lyxade fett i min 160 säng och roine och nadja sov på den fina lilla luftmadrassen.. :P Blev inte speciellt mycket sömn för någon av oss..

Idag har det inte hänt så speciellt mycket heller, vi har typ degat fett och sen drog jag och grabbarna grus iväg till heron city och skulle glo på film. Det blev "due date".. Fett rolig xD Hmm

Sen har det egentligen inte hänt så mycket mer. Jag är fett seg och ska väl så småning om sova. Killarna tycker att vi ska se på megamind.. Men jag vet inte om jag orkar. Dom får väl se på den själva i värsta fall..

I natt blire jag danne och roine som sover hemma hos mig. Mysigt mysigt.. Roine får i alla fall luftmadrassen för sig själv.. :P Haha

Nej, men hoppas i alla fall att alla har det riktigt nice!!

P&K Michilicious

Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0