SHIIIT!

Ja som ni vet så avfärgade jag mitt hår i torsdags.. Det blev en färg som man inte riktigt kan säga vad det var.. För det var inte blondt, oranget eller gult.. Någon riktigt ljus koppar färg kanske man skulle kunna säga att det var.. Sen där på kvällen orkade jag inte färga håret i kopparfärgen som jag köpte, utan lät det vara i denna mystiska färg..

Igår gick jag och tänkte fram och tillbaka hur jag skulle göra med mitt hår och nu imorse när jag vaknade bestämde jag mig för att färga det.. Nu sitter jag med en handduk runt huvudet, har just sköljt ur färgen.. Men ska duscha innan jag fönar och ser vad det blev för resultat.. Och helt ärligt så är jag lite smått rädd.. :P Haha!

Idag ska vi hem till Dannes syrra och festa, vet inte riktigt när vi åker och om vi åker än.. För vi måste få tag i en bil som vi kan låna.. Vi kanske får ha Maries bil, men det vet vi inte än och jag vågar helt ärligt inte ha allt för stora förhoppningar.. Men man får väl hoppas på det bästa och vara berädd på de värsta :)

Nu ska jag hoppa in i duschen sen föna mitt hår och se hur jag ser ut..! HJÄÄÄLP!!

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0