shiiit

Idag är det söndag. Danne och Roine åkte just iväg.. Vi har vart på middag hos mamma och nu skulle dom till Trosa. Jag tror det blir bra för Danne att få komma iväg från allting. Jag trodde inte att jag skulle sakna honom så snabbt med tanke på att vi har haft våra bråk.. Men så fort jag släppte taget om honom så insåg jag att "shit, nu åker han. Och vi kommer inte ses på några dagar." Det är ju iof det jag har velat så jag klagar inte.. Men jag saknar honom redan.. :/

Nu ska jag inte göra något speciellt. Jag ska förmodligen ta en promenad till Josse sen. Och sova där, vi ska till Täby C imorgon, måste införskaffa lite saker..

Det är en ganska bra bit att gå, men det är ganska skönt att ta långa promenader ibland och rensa hjärnan ordentligt.. Det enda som gör mig liite orolig är att det var en tjej som blev knivhuggen i Vallentuna Centrum igår.. Och jag måste passera där för att komma till Josse.. Men men, jag klarar mig :) Men Danne blev väl lite smått orolig, så jag ska höra av mig till honom när jag är hemma hos Josse precis som att han ska höra av sig när han är framme i Trosa :)

Hmm, men nu ska jag glo på tv och vänta på att Josse säger att jag kan börja gå :)

Hoppas att alla har en trevlig kväll!

PEACE Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0