Shit, jag är en turkisk panda

Ikväll fick jag för mig att jag skulle färga mina ögonfransar.. Vi har riktiga grejer hemma till det, inte dom där skit sakerna som finns att köpa på H&M eller Åhléns och Kicks.. Utan de riktiga som finns på salonger. Och det vet jag eftersom vi använde samma produkter i skolan när jag gick frisör..

Men fick som sagt va för att mig att göra det. Så jag började med vänster ögat och fixa och tog sen höger öga. Sen när det var klart tittade jag mig i spegeln och tänkte, WHATA FUCK?? Hmm, jag använde färgen blå/svart.. Det är den mörkaste färgen man kan få.. Och det syntes ingenstans.. då kom jag och tänka på min syster Nadja som sa till mig för ett tag sen: "Michelle, kan inte du färga ditt hår svart.. Du skulle se ut som en riktig turk då!" Hmm, neej tack! Men i alla fall, det syntes ingen skillnad.. Så, jag smetade på igen och hade 5 minuters övertid, vilket INTE ÄR BRA!! Inget man ska göra med tanke på att fransarna kan lossna.. Men jag hade koll på det och fransarna sitter kvar. Och efter andra gången syntes det LIIITE mer.. Så jag tänkte.. Ääh, skit samma.. Vi kör en gång till.. Och så blev det. Och nu har jag äntligen fått ett lite mer synligt resultat.. :P Men det är förmodligen ingen annan än jag som kommer se att dom är färgade.. Men nu har jag i alla fall gjort de xD

Hahah, såg ut som en riktigt vacker panda sista gången jag kletade på färgen xD hade färg överallt xD Inte bra, men det mesta gick bort och jag tänkte ta mig ett bad nu så hoppas att allt går bort xD

Imorgon blir det som sagt va en riktigt lång dag.. Först Barkarby med mammi, in på Chilli och kolla lite inredning, fika på plantagen och glo lite på blommor.. Sen vet jag inte vart det bär.. Sen ska jag i alla fall träffa Hjärtegull och åka till MIO och antingen bara titta på köksbordet eller ev. köpa det.. Och ev. plocka upp frugan, Josse, innan vi åker dit eller om det blir efter.

Jag ska även klippa 2 systrar imorgon.. Och sen ska jag och Josse hem till mig, ev. Danne också.. Och sortera och slänga MASSA saker som jag har och äger.. Vilket är väääldigt jobbigt.. Haha, jag gillar inte direkt att göra mig av med saker och speciellt inte kläder.. Jag har massor av kläder, men väldigt mycket av det jag äger har prislapparna kvar på sig.. Och jag vet inte om alla mina kläder kommer få plats i den minimala garderoben i nya lägenheten.. Så där har jag ett stort problem till!! :O

Men men, som sagt va.. Blir en lång dag imorgon så nu ska jag ta och sova :)

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0