Spöke? :O

Igår hade jag verkligen ingen bra dag. Jag var ritkigt sur och irriterad hade ångest och var riktigt trött..

När jag gick och la mig natten till igår så tog jag 2 insomningspiller + 4 atarax, vilket är en liten överdos. Inget farligt med det för båda tabletterna gör att man bara blir tröttare. Det händer inget i kroppen.. Jag får inga tabletter som är farliga om man tar för många, jag är inte betrodd med det. Inte efter den lilla incidenten i skolan för några år sedan..

Men i alla fall, jag var as trött, hade svårt att somna den natten. Så i ren ångest proppade jag i mig alla piller och sen somnade jag. Jag sov till klockan åtta då jag skulle upp och duscha göra mig i ordning och åka iväg med mamma till Fullerö. Jag kommer knappt ihåg vårt samtal, men vi skulle i alla fall inte åka någonstans så jag somnade om..

Sen när jag vaknade så hade jag fetaste ångesten. Den var riktigt brutal och var som ett riktigt bakslag! Så, jag och mamma bestämde oss för att luncha och det blev kebab från Lilla Valentina. MMMH!

Efter det åkte jag hem igen och bestämde mig för att sova lite till.. Klockan var runt 14 när jag somnade och vid 16 vaknade jag av att det plingade på dörren.. Bara det att vi inte har en plingplonga.. :S Men det slutade liksom inte plinga.. Så jag gick och öppna dörren och där var ingen.. Men när jag sen stängde dörren så slutade det.. :S As konstigt..

Och inte nog med att dagen i sig var konstig och jobbig.. Min mobil ville inte ladda sig.. Så den övade på sina flygövningar i sängen.. En gång tappade den sin baklucka men mobilen mådde bra.. Och nu idag funkar den perfekt.. :S Fattar inte vad som är grejen.. Kanske är det ett spöke i min mobil :O Haha

Aah, nej.. Men idag har mitt hjärta kommit hem. Så kanske ska ta och träffa honom :)

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0