Oj oj oj

Nu har jag vart en riktig latmask som inte har bloggat något över huvudtaget på 2 veckor.. Som sagt va åkte jag har från Skövde, var hemma i Vallentuna i några dagar för att sen åka med mamma och Linnea till Finland och där var vi i en vecka.

Jag kom hem igen i onsdags på morgonen. I torsdags på morgonen så var jag och tatuerade mig och den nya blev AAAAS nice och nu är den på foten snygg igen! :) Sen på kvällen kom Lorenzo upp till mig och då chillade vi hemma hos mig med syster Nadja och Bästa Josse. Lite alkohol och spel, sen blev de till att sova. Sen i fredags så åkte vi ut till husen som Marie har köpt och chillade där. Då kom även syster Nadja med dit och vi hade en riktigt trevlig kväll med alkohol även där.

Vi spenderade natten där och åkte hem hyffsat tidigt i lördags, då åkte vi till lilla Valentina och käka frulle och sen hem för att packa ner mitt rum i kartonger. Och nu blev de verkligen gjort också.

Idag lämnade jag nycklarna i lägenheten och jag och Lorenzo åkte hem till mamma för att vara här sista tiden man är i V-tuna. Sen ska vi till Mörby vid två och plocka upp Per och sen blir de till att åka till Skövde.

Så, eftersom att de här är sista gången på länge som jag kommer vara bosatt i Vallentuna så vill jag bara säga, tack för den här tiden. Det har vart trevligt även om jag inte är speciellt förtjust i Vallentuna egentligen.. Men nu lämnar jag Vallentuna och blir Märstabo!

Nej, nu ska jag vara lite social med mamma&co plus att jag kanske inte ska dissa Lorenzo som träffar min familj för andra gången :P

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Älskar dig och tänk på Älgarna om och när det känns tungt... för dessa älgar och agenter kan få vem som helst att börja skratta ;)



Älgelina och de två hemliga Älgagenterna som vaktar bajset från tyskarna :)



Puss på dig

2011-07-24 @ 23:18:14
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0