who knows?

Nu är jag inne på tredje skoldagen på min tionde skolvecka.. Jag är snart klar med min första badrum, men just nu har jag funderingar över ifall jag verkligen ska gå tillbaka idag eller inte.

Egentligen är frukost rasten redan över, men de hände en sak som fick mig att fundera över ifall jag verkligen ska tillbaka eller inte och de var att min frukost åkte berg- och dalbana.. Den kom upp igen lika snabbt som den åkte ner.. I vilket fall som helst så måste jag tillbaka eftersom jag har en hink som står med fogmassa i sig, så jag måste tömma den ifall jag bestämmer mig för att vara hemma resten av dagen. Och går jag tillbaka för att tömma den så kan jag lika gärna foga i de, så ja.. Mitt överjag är ju på top som vanligt och ställer höga krav på mig..

Man har 3 veckor på sig att göra ett badrum och jag är inne på min tredje vecka i mitt badrum.. Bara de att jag var sjuk i 5 dagar, så rent teoretiskt är de här min andra vecka med badrummet, så egentligen borde de inte göra något att jag stannar hemma när jag inte känner mig kry..

MEEEEN, jag är jag och jag har fruktansvärda krav på mig själv.. Så jag går tillbaka om en stund, fogar, sen går jag upp och vilar.. Det tycker jag att är en bra deal med mig själv.. För då får båda mina jag (de lata och de krävande) de dom vill. Plus att jag som sagt va inte känner mig kry eftersom jag inte får behålla maten.. Men men..

Nej, nu ska jag titta vart min man är och sen ska jag gå till skolan och kleta lite i chill tempo.

PEACE Michilicious

Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0