Jag har blivit..

..Riktigt dålig på det här med uppdateringar! :P Kanske är det för att livet flyter på så jävla bra. Att jag verkligen känner mig hemma! För första gången i mitt liv känner jag att jag gör något som är rätt, något som känns bra och gör att jag blir tillfreds med livet!

Jag är snart klar med första delen av utbildningen. Den så kallade fub-delen. All teori, kuben, vertygslådan och pallen. Idag gjorde jag klart min verktygslåda och började på pallen. Jag funderar även på ifall jag ska göra de sista provet imorgon plus att göra klart pallen. För då betyder de att jag får gå in på plattsätteriet på måndag. Och det skulle ju typ vara hur nice som helst! :)

Jag vet egentligen inte vad jag ska säga, jag har de bra.. Allt rullar på och jag träffar nytt folk varje vecka. Vissa är mer betydelsefulla än andra. Och jag vet att vissa av alla man lär känna kommer vara en vän för livet. Vissa är jävligt härliga att umgås med, men kanske ingen längre vänskap medans andra, typ några speciella, kanske alltid kommer vara en vän! :) Tim är nog en av de som jag vill behålla som vän, HELT underbar människa!

Nu är snart min sjätte vecka här avklarad. och jag trivs fortfarande lika bra. Men nu har jag börjat märka vilka jag inte går ihop med och inte.

Och JUSTE!! Jag är en "jävla bonde" för att jag INTE trivs i Sthlm.. xD Hahah.. Då sa jag bara "ja, jag är hellre en jävla bonde än en gnällig och irriterande Stockholmare!" Haha xD

Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva mer.. Det är liksom så mycket annat jag lägger tid på istället för att stänga in mig vid datorn. För helt ärligt är det sällan jag sitter vid datorn. Jag umgås hellre med grabbarna! :P Men jag känner att jag är tvungen att blogga ibland i alla fall.

Just nu snurrar nog iof mina tankar mest kring vart jag ska flytta när jag är klar med skolan. Annika som jag pluggar med tycker att jag ska flytta ner hit på heltid. Hahah, hon är så söt :) Men jag skulle nog faktiskt kunna tänka mig att bo här. Det är så lugnt och fridfullt. Även fast skövdeborna tror att dom är som Stockholmare. TACK OCH LOV så är dom INTE som dom xD Haha

Men men, nu ska jag och Lorenzo plugga lite så att vi fixar proven imorgon! :) Om jag nu bestämmer mig för att göra de :P Haha

Sen kanske det bär av upp på berget och titta på utsikten eller något liknande! :)

Hoppas att alla har det bra. Det har i alla fall jag! :)

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Annika

Klart du ska flytta ner! Du skulle passa utmärkt här nere. Lär dig säga "våckört" och lägg till "elle" efter varannan mening så blir det perfekt:)

2011-06-19 @ 21:00:57
URL: http://lastnightonearth.blogg.se/


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0