OH CRAP!

Shit, alltså jag vet inte vad det är som händer. Varför jag har blivit så dålig på att uppdatera och dylikt.. Kanske är det för att jag har skaffat mig ett liv.. Även fast jag bor på ett ställe som är mer likt en anstalt än något annat. Den ena är fan värre än den andra. Men samtidigt som det kan vara jävligt jobbigt att vara här så är det fruktansvärt skönt också! :)

Idag har jag och ett helt gäng vart iväg och badat vid ett as nice ställe. Det var utomhuspooler, typ som Kvarnis i Vallentuna.. Men SJUUUKT MYCKET BÄTTRE!! Med världens utsikt! Aaaaaas nice! Sen har det väl typ inte hänt så mycket mer.. Jag har än en gång haft en vit helg och det har vart ganska skönt även om ligan här har festat på rejält. :P Haha men ja, jag vet ju att jag är oskyldig till allt som har hänt och det är nice det med.

Nu är jag ju äntligen klar i Fubben också, även fast jag hade feber så plågade jag mig till skolan för att få prov 3 gjort så att jag fick vara inne på plattsätteriet på heltid. Så det känns jävligt nice. Har även fått beröm för att jag har gjort så mycket på så kort tid även fast jag känner att jag har latat mig till max och typ inte gjort ett skit.

Men men..

Jag har även bokat biljetten hem nu. Så den 8 juli kommer jag till EL STOCKHOLMO!

Bajs bajs, ha det nice!

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Vääääääälkommen hem!!!! <3

2011-06-26 @ 16:04:41
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0