Födelsedagar.

Jaa, nu var det dags för första bernet i vår syskonskara att fylla år! Jennifer (min storesyster) blir idag 23 år! Grattis till henne <3

På måndag blir Alice 3 år. Så det skiljer 20 år och 2 dagar på äldsta och yngsta syskonen. :) Sen fyller mamma i maj, Linnea i augusti, tvillingarna i september, fredrik i oktober och sen kommer jag i november.

Mjaa, Så nu är det födelsedagsfirande på g.


I eftermiddag/kväll så får jag besök. Ska bli riktigt trevligt. Den personen kommer antingen åka hem imorgon eller så stannar den längre. (jag nämner varken namn eller kön ifall den personen inte vill de) Det känns rätt sjukt att säga den, men jag gör det av respekt!

Men nej, nu är det snart dags att kliva upp ur sängen och äta lite frukost kanske. Idag känner jag mig feberfri så det är nice! :D

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Ewa

Tack för att du kom idag <3 Frallan ÄLSKAR sin present!!



Hoppas att du och "personen" får kul.. hitta på nåt riktigt skoj :) Hälsa!!



Kram

2011-03-19 @ 21:26:09


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0