Nu händer grejer!

Idag vaknade jag vid halv nio. Hade iof ställt klockan för att dra iväg till Täby centrum för att träffa en kille. Det var riktigt trevligt!

Sen åkte jag hem till mamma och satt och prata med henne för att sen dra iväg och hämta småtjejorna på dagis. Frallan var riktigt glad över att se mig och vi busade på friskt. :) Sen väl hemma hos mamma igen så blev det middag och sen la jag och tjejorna pärlplattor. Det blev riktigt fina konstverk och Linnea är riktigt duktig på att göra det också!

Annars hände det inte så mycket idag. En slapp dag, men för en gångs skull var jag inte hemma hela dagen.

Jag har nu fått för mig att jag ska skaffa en keyboard så jag kan börja spela lite igen. Mycket smidigare än ett piano.. Så, ja nu måste jag hitta något att göra så jag får ihop lite pengar så jag kan köpa min keyboard. NICE! Haha men jag tvekar på att jag kommer hitta något.. Men aah..

Nu är det mindre än en måndag kvar innan jag får veta om jag kommer in i skolan eller inte.. Och gör jag inte det så är det väl söka igen eller söka ett jobb.

Ibland önskar jag att jag var ekonomiskt oberoende.. Det skulle vara så skönt att slippa tänka på att man MÅSTE skaffa fram pengar, för det är inte de lättaste att göra om man inte har en utbildning.. Och visst, jag kan göra klart min utbildning som frisör.. Men jag vill ju inte vara frisör, så va fan tjänar det till? :S

Mjaa, men något hittar jag nog på, det gör jag alltid.. :)

Men nu ikväll ska jag äta mitt godis och glo på några avsnitt av Supernatural. Sen blir det till att sova, för imorgon ska jag med mamma till Åkersberga, Väsby och ev. Sollentuna.. Så det blir NICE!

Aja, have a good time all you fuckers! :)

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0