Usch så dåligt!

Jag har verkligen blivit jätte dålig på det här med att skriva.. xD Kanske för att det är ganska tomt i bollen, inte tomt.. Rörigt.. Så jag har inte koll på så mycket, för när jag är förvirrad har jag nada koll på läget..

Men i alla fall, tänkte mest berätta att jag ska bege mig iväg till den hemliga personen imorgon.. Det ska bli trevligt i alla fall.. :)

Ifredags var jag och Malin på krogen, det var aaas nice! Shit, sist jag var på krogen, om man inte räknar med i fredags, var typ där vid min födelsedagsfest.. Och den var 6 november.. Så, ja.. Det var ett tag sen :P Men det var verkligen skit kul.. Mycket småbarn som har fått komma in på krogen bara.. Men det är väl ett tecken på att man själv åldras.. SUCK!

Resten av helgen har jag bara chillat fett.. Och det tänker jag fortsätta med nu.. Har sett massa bra filmer och fler ska det bli.. Tror att jag ska se dumma mig igen.. Så jävla klockren film. Hahahaa draktränaren eller draktämjaren eller va fan den hette var också fett söt.. Jag skulle kunna tänka mig att ha en liten drake.. en nattfasa så klart :D

Ajaaa... Have a good time!!

PEACE Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Vi vill oxå ha nattfasan här! Och som vi letat.. den finns på ebay :)



Ha så roligt hos......



Kram

2011-03-27 @ 20:49:46


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0