Första skoldagen!

Ja, idag var det ju som sagt va första "skoldagen".. Den hamnar inom kaninöron eftersom det var mer av en informations dag på 2½ timme. Efter att vi hade fått våra pärmar, testat ut arbetskläder och tittat runt i skolan lite så åkte jag och 2 killar, som också är nykomlingar, till Rusta och intersport.. Vi köpte en basketboll och lite andra bra ha saker.. Sen spenderade vi väl en timme eller två i solen och spelade basket. Det var riktigt nice!

Sen gick vi tillbaka till internatet, eller elevhemmet eller vad man nu väljer att kalla det. Satt och snacka skit ett tag och tog sen en tripp till öb för att köpa en tång och kortlekar.. :) Sen satt vi och spelade kort ett tag och bara snacka skit.. :)

Det har vart en riktigt soft dag! Men imorgon börjar allvaret. Då börjar skolan 7.15 och slutar runt 15.30-16.00 där någonstans.. Ska bli riktigt spännande. Men som dom sa idag på informationsgrunkan så är det väldigt mycket plugg nu i början och väldigt mycket eget ansvar.. Men det ska bli riktigt kul!

Jaja, nu ska jag ta mig en macka och börja titta igenom första boken.. :)

PEACE Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Härligt :)



Du kommer trivas riktigt bra hör jag :)



Kram

2011-05-09 @ 21:17:15
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0