Helvets-jävla-fitt-cp!!!!

Ja, imorgon är det onsdag. Sista dagen för den här skolveckan och jag ska ju som sagt va hem! Jag vill verkligen inte hem.. Kanske är det för att jag inte har något riktigt hem där eftersom det nu är till salu och Marie har köpt ett fucking jävla hus in the middle of nowhere!! Egentligen är det ganska sjukt, jag är här min fjärde vecka och jag känner att det här bigbrother huset är mer av ett hem är det där hemma.

Jag vill inte hem och egentligen saknar jag inte någon speciellt mycket heller. Lär nog göra det när jag väl träffat dom.. Men nu känns det som att jag aldrig vill komma hem. Om det inte var för att Mamma&co, Josse och Sebbe bodde i Sthlm så hade jag AAALDRIG någonsin satt min fot där igen! Jag har ingenting där att hämta! INGENTING! Det är en fin stad, ja absolut! Jag säger ingenting om det.. Men jag är ingen stockholmare! Och jag hör inte hemma där.. Och jag vet att allt kommer fucka upp sig igen om jag flyttar dit!

Jag har vart borta i 4 veckor och jag har redan vuxit som människa! Och jag känner att om jag kommer tillbaka dit så kommer jag falla tillbaka i gamla mönster. Mitt gamla jag. Och jag vet inte om jag pallar det, känns rätt meningslöst faktiskt!

Men måste som sagt va hem eftersom jag ska packa ner mitt rum i kartonger.. För det lär bli enda gången jag kommer hem innan "sommarlovet" som är vecka 28&29.

Måste spara pengar, ta körkort, gå klart skolan och slutligen ta reda på vart jag hamnar när den här resan är över!

Idag är en jobbig dag, ångest för att åka hem. Ångest för att träffa min bästa vän som jag vet innerstinne att jag saknar, men jag har liksom stängt ute alla dom känslorna! Och när jag träffar henne så kommer dom komma fram = blir svårt att åka tillbaka.. Eller så blir det enkelt eftersom jag redan saknar det här stället bara jag tänker på att åka hem.

Men nej, får se hur det blir.. Ska först och främst kolla att det finns några biljetter kvar!

PEACE Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Jag längtar efter dig och du har presenter här :)



Ringer dig i morgon <3

2011-05-31 @ 22:47:11
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0