Jahapp.

Ja, då var en ny vecka igång.. Idag har the fantastic four vart fullt upptagna med ritningsläsning.. Det är verkligen ett riktigt detektivarbete! Har egentligen inte så mycket mer att säga om den saken.. :P

Helgen har vart regnig och det regnar nu också.. Skit trist! Men humorn har i alla fall funnits här, så har blivit många låga skämt och mycket skratt.. Vissa har även fått ett slag under bältet och andra har flygit som pingisbollar xD Hahah

Det är verkligen på topp med de mesta just nu! Vissa saker är väl svårare än andra, men jag tänker inte nämna något här.. Men allt rullar på och jag mår bra!

Jag saknar iof många där hemma, men känner egentligen inget större behov av att åka hem.. Jag saknar mamma och systrarna.. Även Josse och sebbe. Självklart saknar jag Roine också, även fast det är som en berg- och dalbana bara de.. Men mitt största fokus ligger på pluggandet, så medans jag pluggar tänker jag faktiskt inte på någon annan och jag måste säga att det är riktigt skönt att för en gångs skull ha mig själv i fokus!

Är det någon som saknar mig överdrivet mycket så håller jag till i Skövde, det är bara att ta er hit så kan jag möta vid tåget.. Annars får ni vänta till 2 juni typ.. Då bär det hem. Men jag vet faktiskt inte om jag kommer hem innan dess. Känns liksom inte så värt att betala så mycket pengar för att vara hemma i 1 hel dag och en halv söndag typ. Så, aah.. Som sagt va vet ni vart jag finns ;) Sen finns jag givetvis på telefunken och sånt shit!

Hoppas att alla har det lika bra som jag i alla fall.

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Det är UNDERBART att du tänker på dig själv och satsar på ditt liv <3



Älskar dig <3

2011-05-16 @ 20:33:08
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Smyger bara in här och säger att jag älskar dig... Gud vad du är långt borta!!! :)



Måste nog komma ner till Skövde snart och kramas lite :) Kanske jag och tjejerna kommer sen när det är sommarlov och bor på nåt hotell så kan vi umgås på kvällarna :)

2011-05-17 @ 12:54:15
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0