Snart börjar allvaret!

Nu är klockan 6.47, om lite mindre än en halvtimme så ska jag sitta vid skolbänken och plugga i 8 timmar. Med 2 korta raster. :P Jag tror att jag har ett litet försprång eftersom jag pluggade igenom första boken igårkväll. Men egentligen spelar det ingen roll att jag har gjort det, för ska jag klara testet är det bara att läsa den igen :P

Men men, jag skriver väl kanske något kort om dagen senare..

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Underbart :) Kram

2011-05-10 @ 07:50:50
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0