Tredje veckan..

.. Är nu avklarad. Känns riktigt bra och nu är jag snart klar med att kakla tredje sidan av helvetes kuben. Måste säga att det går förvånansvärt bra att kakla :P

Veckan har vart hyffsat lugn, det var väl i måndags som några här festade på rejält, men jag har sovit mig igenom allt som vanligt.

Ska snart ta mig en cider och chilla och vid halv nio ska jag iväg och bowla med Pascha, Markus(c eller k?) och Tim. Det blir nog as nice! :)

Annars har jag väl inte så mycket mer att säga. :P Jag lever livet och har det jävligt nice.. Men har märkt att det kommer bli sjukt jävla jobbigt när personer man umgåtts med slutar. USCHA!!

Men men, hoppas ni har det bra. Jag kommer till Sthlm på onsdag eller torsdag. Får se lite vad jag känner för.. :P

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0