Trött och hjärndöd?

Shit, idag har jag gått igenom böckerna ännu en gång.. :P Har även bestämt mig för att göra provet imorgon, känner inte riktigt att jag vill sitta och göra samma fyra böcker hela nästa vecka också :P Så, klarar man det så blir det till att gå igenom massa andra böcker eftersom det inte finns några lediga platser till att göra kuben.. Så blir mycket teori nu. Men det blir nog roligare om det är lite annat att läsa om..

Idag har det vart en mycket bättre dag än igår.. Jag och killarna har spelat pingis och basket och typ chillat fett.. Nu borde jag egentligen hoppa in i duschen och sen sova så man är pigg till provet klockan 10.. Har 3 timmar på mig innan provet att plugga på lite till eftersom skoldagarna börjar 7.15.

Egentligen har jag inte så mycket annat att säga, det rullar på..

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0