Tja, jag är ju typ duktigt lat :)

Ja, jag har vart lite off, men kanske för att jag inte har haft något att skriva om.. Livet rullar på mer än någonsin.. Börjar se slutet av skolan så småning om och allt annat funkar bra de med..

Jag och Lorenzo hänger fortfarande ihop, jag har överlevt ännu en födelsedag, jag har vart hemma och ledig från skolan för att ta igen mig och träffa släkt och vänner. Jag har kommit tillbaka till skolan och latat mig som fan men börjar tro att jag slipper förlänga. För jag har slutdatum den 21 Januari och jag har halva putsrummet + ett bås till kvar att göra och det går nog hyffsat snabbt att göra :)

I år fick jag inget speciellt i födelsedags present. Av Lorenzo fick jag en nagelförlängning och ett rött läppstift. Av Annika fick jag en toapappersrulle med suduko (stavning?) på.. Drog bort en del av min skuld hos mamma och hos Marie. Sååå, det var rätt chill.

Nu börjar ju tankarna kring att jag snart är slut komma. Vart tar jag vägen efter det här? Stannar jag kvar i Skövde? Flyttar jag hem igen? Kommer jag få praktik? Kommer jag få en lärlingsplats? Jaaa, mycket tankar nu.

Jag vill egentligen stanna i Skövde men det är ju inte direkt så att det är jätte lätt att få tag i en lägenhet. Men men, det löser sig väl bara man vill :)

Hmm, vad har mer hänt.. jo, jag och mamma var på en gala.. Det var väl inte riktigt som vi hade tänkt oss, den utlovade middagen och sittplattserna existerade inte. Och 50% av alla som var där var klädda som om dom skulle på middag på McDonalds.. Inte riktigt min syn av hur man ska klä sig på en gala.. men men, det var ganska kul, så det vägde väl upp de hela :) Men ont i fötterna hade man efter att ha stått, nykter, i klackskor, i 4 timmar.. :P

Sen efter galan åkte jag och Lorenzo tillbaka till Skövde, så var rätt galet trött dagen efter. men men..

neeej, nu ska jag se vad som händer här runt i kring.. Och vet ni vad? :O Det har flyttat in 2 nya tjejer på boendet. Riktigt trevligt tycker jag, som då har vart ensam tjej sen maj.. Så nu är jag en glad cheeey ;P

Aja

PEACE Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

:) allt löser sig :) Kram

2011-11-21 @ 07:20:06
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0