Woop woop

Okej, detta blir ett litet testinlägg + att jag ska berätta om min dag :)

Idag åkte jag som sagt va hem till sthlm igen för att överraska min lillesyster som har vart SÅÅÅÅÅ arg på mig för att jag inte skulle komma hem till hennes födelsedag. Meen, det gjorde jag ju i alla fall :) Hon blev överlycklig, dels för att jag kom och sen tror jag även att hon gillade själva presenten. Hon fick ett present kort på Ted's tattoo på 500 kr. :) Så, tror det blev lyckat.

Men i alla fall, nu testar jag och ser ifall det funkar som jag vill att de funkar, annars så skiter jag snart i den här jävla sidan för att jag blir lite smått irriterad när mina mellanrum inte vill komma där jag vill ha dom. Men i alla fall, hoppas att det funkar nu eftersom jag trots allt gillar den här fuckade sidan. Skapade en blogg på Myshowroom, men det var ju typ mega komplicerat xD Hahah

Aja..

Ge mig gärna lite tips om bra bloggsidor.

Peace Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Sara

Min portal är jättebra. Väldigt enkel, måste jag säga.

Om du känner för att byta rekommenderar jag den varmt :)

www.blogger.com - eller ja, blogspot helt enkelt

2011-09-30 @ 22:14:19
URL: http://itsaboutsayphine.blogspot.com


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0