.

Ja, idag ska jag träffa en vän, en vän som jag inte träffat på, ja jag vet inte hur länge.. Men ska i alla fall ta mig hem till henne så får vi väl se vad vi hittar på för något. Så det blir trevligt. :)

Annars så måste jag säga att ångesten börjar smyga sig på lite. Ångesten över att jag kanske behöver ta mig hem till mig i Tibro igen, snart.. :P Har ju vart hemma hos mamma&co i snart en vecka. :P Och ja, jag har ju en del grejer att fixa nu då det inte är så länge kvar innan jag slipper den där lägenheten och flyttar uppåt i landet igen. :)

Men men, nu måste jag ta mig en liten snabb dusch och göra mig i ordning för att bege mig iväg.

PEACE Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0