Född utan hjärnceller!

Ja, tydligen så är jag och min familj född utan hjärnceller, känns jävligt skönt att få reda på de. det är lite befriande att slippa hjärncellerna. för då kan jag ju bete mig hur jag vill utan att behöva tänka på konsekvenserna. För jag har ju inga hjärnceller och vet ju inte vad jag håller på med!? :)
nej, men skämt å sido..
men i alla fall, nu var det ett tag sen jag blogga igen, har ingen förklaring till varför, orkar väl bara inte. Men nu har jag typ vart hemma hos mamma i en vecka och det har vart skönt och roligt att få träffa små sessorna och mamma igen. Har ju blivit alldeles för lite av de det senaste året. och Det kan jag heller inte förstå, för 8 maj är det precis ett år sen jag flyttade till skövde. cool huh!?
aja, nu ska jag väl göra mig i ordning lite, för om en timme ska jag till centrum och ta en fika med en polare :) ska bli riktigt trevligt, för vi har också träffats allt för sällan nu.
men i alla fall, jag blogga från mobilen så ursäkta ifall det ser konstigt ut och är massa slavfel i mitt stavande :P
PEACE Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0