Snart är denna vecka..

.. Officiellt över.. Då väntas en ny.. Och efter den väntas en ny..

Som vanligt på söndags kvällarna/nätterna så har jag lite små ångest. Och idag har den faktiskt inte vart så himla farlig. Men den har ändå vart där och bubblat.. Sen nu när jag gick ifrån min älskling så bubblade den upp riktigt rejält.. En massa tankar om allt och inget. Vad jag ska göra, eller inte göra. Hur man ska ta sig vidare i livet och kunna fokusera på att blicka framåt..

Jag har bestämt mig för att flytta ner hit på heltid och har även skaffat en lägenhet som jag får flytta in i 1 februari.. Då kommer nästa tankar, hur fan ska jag få det att gå ihop? Inte bara ekonomiskt, utan psykiskt.. Jag har ALDRIG bott ensam, så långt från allt och alla jag känner.. Hela mitt kontaktnät är i Sthlm. Här kommer jag bo i min lilla etta helt själv.. Och vad gör jag då när ångesten är där och knackar mig på axeln?

Visst, jag har bott ifrån mitt kontaktnät nu ett jävla bra tag. Men jag har fortfarande ALLTID haft människor runt mig.. Och det kommer jag inte ha då. Jag vill flytta dit, så jag kommer klara det. Men det är ändå den där ångesten som dyker upp och vill sabba..

Jag har dragit ut på tiden som fan i skolan, dels för att jag inte har vetat vart jag ska ta vägen.. Men det är ju löst nu.. Men även för att jag inte vet vad jag ska göra efter.. Inte löst nu.. Sen så kommer det bli så JÄÄÄÄVLA(!!!!!) jobbigt att bo ifrån Lorenzo, visst det blir kortare avstånd nu jämfört med om jag hade flyttat till Sthlm. Men ändå.. Vi har bott ihop sen vi lärde känna varandra och nu snart så kommer vi bo flera mil ifrån varandra. Bara det kommer bli en stor jävla omställning och jag är så jävla rädd och orolig över hur allt ska funka och hur jag ska få ihop allt.

Men, imorgon ska jag ner till receptionen i skolan och förlänga min studietid lite.. Och sen ska jag ringa till komvux i Sigtuna och kolla lite med dem. Eftersom jag har tänkt ta en till utbildning. Eventuellt.. Så får väl se vad dom säger.

Men nu kommer mitt liv börja på riktigt och ja, jag är jävligt rädd. JÄVLIGT rädd!!

Men nu ska jag sova, ska ju som sagt va upp tidigt imorgon och gå till skolan.

PEACE Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Annika

Det löser sig vettu :) Bara att höra av dig så försöker jag hjälpa dig med allt jag kan!

2012-01-16 @ 08:11:55
URL: http://lastnightonearth.blogg.se/


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0