Ååh mitt hjärta!!

Alltså.. Jag måste ju ha ÅRHUNDRADETS bästa pojkvän!! Som ni säkert vet och redan har förstått så är ju jag heeeeeelt förälskad i skor, speciellt märket Iron Fist.. Och vad tror ni att jag fick i present av min fina, fina Tim? Jo, ett par Iron Fist skor!! Lyckan är total och det var värt att vänta några dagar på det. Eftersom det var min födelsedags-present och jag fyllde i torsdags.. 
 
Sååå för er som inte sätt mina älsklingar så kommer det bilder på mina 4 par :)
 
Här är då första paret som jag köpte:
 
Här är det andra paret jag köpte:
  
 
Det tredje paret jag köpte:


Och här är två bilder på paret jag nu fick av min underbara pojkvän!!! <3                                                            
 
Puss och kram Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0