Ööhm, jahaa!

Hmm, det är några personer som sagt att jag borde börja blogga så där "seriöst" som jag gjorde förut.. Eller aah, i alla fall börja blogga lite igen.. Men alltså, jag vet faktiskt inte vad jag ska blogga om. Har haft en blogg-torka i typ evigheter. Det känns som om alla i min närhet skaffar barn och dessa personer kan ju blogga om sådant, jag har ingen bulle i ugnen och har inga planer på de än heller. Jag har ingen speciell hobby, djur eller annan skit jag kan blogga om. Jag mår helt ok, så känns dumt att blogga om ångest och dylikt när jag inte är i en svacka och inte kan förklara det på samma sätt när jag mår bra. Jag har heller inte för tillfället någon speciell åsikt om något..
 
ELLER!! Nu ljög jag!! 
 
VART FAAAN är Sverige på väg? BÖNEUTROP!? Skojar ni? Alltså okej, ni muslimer, ni får jätte gärna ha eran kvinnoförnedrande tro (nu får jag väl någon efter mig ;P) men det är min åsikt.. Och kom ihåg, i Sverige har vi yttrandefrihet!! Ni får jätte gärna gå i era moskeér (stavning?), kvinnorna får gärna klä sig som morran från mumindalen, männen får gärna gå runt och se ut som terrorister.. Men ska ni på fullaste allvar börja sjunga ut era #¤?%&#%#&"/ shalahalla böner i Sverige? Alltså seriöst.. Vi får inte sjunga nationalsången på skolavslutningar, för det är rasistiskt. Vi får inte prata om invandrare för då är vi rasister (hahaha jag gillar den punkten eftersom jag själv inte är svensk medborgare!) Men ni ska få något förbannat jävla böneutrop och får gå runt och kalla alla för svennar och dittan och dattan.. Nej, jag tycker personligen att ni kan ta en enkel-resa till era hem-länder om ni vill höra era jääääävla böneutrop!! 
 
Och nu får jag väl någon efter mig eller får höra att jag är rasist och en hora och ni ska knulla min mamma och fan och hans moster. Men VARSÅGODA!! Ni får ha era åsiker precis lika mycket som jag. Och om mina åsikter innebär att jag är rasist, ja då är jag väl det i så fall! xD hahaha 
 
Jag kan tycka att religion är väldigt intressant.. Men finns det någon religion jag stör mig på så är det just Islam. Kanske är det för att jag tycker att den har fastnat i utvecklingen och kvinnoförnedrande. Ingen aning.. Men är inte direkt förtjust i den..
 
SÅÅÅÅÅÅ alla ni som hatar mig för detta inlägg, ja.. Ni får väl säga upp kontakten och gråta en skvätt då ;)
 
P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0