Som ni vet..

.. Så har ju jag sagt ett bra tag att jag inte känner mig hemma i Stockholm.. Det känns liksom som att har man levt på ett visst sätt, som kanske inte har vart det bästa/ de mest hälsosamma sättet och sen lyckats ta sig ifrån det, genom att flytta.. Ska man inte hålla sig borta då? Det är väldigt få personer som kan flytta tillbaka till samma ställe och faktiskt hålla kvar vid den förändring som hänt.. Jag vet att jag är så pass stark.. Men jag känner mig inte hemma i Sthlm och kanske är det de som gör mig svag! 
 
Jag förstår inte hetsen över Sthlm, ja absolut det är en väldigt vacker stad.. Men det är förbannat skönt att åka där ifrån. Men vart är då mitt hem? För ett hem är väl där man känner sig hemma, inte där man är skriven? Eller? 
 
I så fall vet jag inte om jag har ett riktigt hem.. För det är i alla fall INTE där jag är skriven, spelar nog ingen roll vart i Sthlm jag skulle vara skriven eller med vem.. Sthlm och jag går INTE ihop... Så kanske är det dags att ta sig i kragen och ta en flytt någon annanstans igen.. Frågan är bara vart!?
 
Hmm, aja.. Nu ska jag fortsätta med att göra.. inget.. 
 
Have a nice day!
 
P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0