Jag orkar inte längre!

Jag är så trött.. Så trött.. Finner inga ord och jag vet inte vad jag ska göra.. Jag vet att jag är en "krävande" person, jag behöver bekräftelse och uppmärksamhet.. Jag behöver känna mig älskad, jag behöver stöttning när min fasad faller samma, när jag inte orkar stå på mina egna ben, klä på mig på morgonen eller en sån jävla simpel sak som att duscha.. När jag mår dåligt så är varje jävla andetag riktigt hemskt och det gör ont i varenda liten cell i hela min kropp. Och när man då inte får de man behöver så gör de ännu ondare. 
 
Jag säger vad jag behöver, jag visar vad jag behöver.. Det har jag aldrig gjort förut.. Men jag har börjat med de för att mina nära lättare ska kunna hjälpa, för jag har faktiskt börjat ta emot hjälp, på mina egna villkor.. Och när jag då tar styrkan till att faktiskt be om det så hoppas jag ju givetvis på att få de.. Men när man då inte får de så faller man ytterligare lite längre ner i helvetesavgrunden.. 
 
Jag stöttar, jag finns där, jag försöker göra allt jag kan för att personer i min omgivning ska må bra, ha det bra.. Men när man då inte får tillbaka av dom få man ber om hjälp utav så känns livet rätt meningslöst! 
 
Jag är så jävla ledsen och det är en kamp att ta sig ur sängen varje morgon.. 
 
Och jag är trött på att kämpa för att andra ska må bra när man inte får något tillbaka.. 
 
Vad är det jag gör fel och är jag inte värd bättre? Är jag inte värd att få stöttning, kärlek, respekt och känna mig älskad? 
 
Jag orkar inte.. Jag är trött.. Så fruktansvärt trött.. 
 
PEACE Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0